10 תשובות
כן אם התשובה מצוינת
בדרך כלל לא
זה סתם בזבוז פרח
לא
שואל השאלה:
פשוט הפרחים לא נכנסים להם למשתמש אז זה לא שווה לתת להם פרח שהם לא יקבלו
רק אם משקיעים בתגובה
כן למה לא
לא, אלא רושמת להם תודה
כן ברור, יש אנשים שפשוט מעדיפים להישאר אנונימיים אבל הם משקיעים בתגובה שלהם
אם אני ממש מעריכה את התשובה אז כן