13 תשובות
שישי תמיד יש אווירה טובה
באופן כללי חמישי
בשגרה הזו כל יום הוא כמו יום חמישי אז כולם
בשגרה הזו כל יום הוא כמו יום חמישי אז כולם
שבת . מנותקים מהכל נחים ואוכלים אוכל טעים
לא יכול ממש להגיד כשכל יום עכשיו זה יום שבת ;-;
שישי
יש חופש בשישי מהבית ספר
ואתה יודע שגם מחר יש חופש
לא כמו שבת
רגוע כזה לא לחוץ
גם כשאין בית ספר שישי עדיין לוקח בגלל אותה האווירה
יש חופש בשישי מהבית ספר
ואתה יודע שגם מחר יש חופש
לא כמו שבת
רגוע כזה לא לחוץ
גם כשאין בית ספר שישי עדיין לוקח בגלל אותה האווירה
כרגע לא משנה לי אבל קודם ימי שישי
שישי יש תמיד אווירה טובה וזה כיף להתכונן לשבת להתלבש יפה יש צחוקים וזה כיףף...
ראשון
אנונימית
שבת
רביעי- השם שלו נותן לי הרגשה טובה ( לא יודעת להסביר), בדר"כ יום כיף גם בבית ספר
נראה לי שראשון או רביעי
כי יש לי תיאטרון בראשון ורביעי
כי יש לי תיאטרון בראשון ורביעי
שישי
ככה
ככה
רביעי.
באותו הנושא: