4 תשובות
לפי דעתי 1 אבל אני לא בטוחה :)
שואל השאלה:
למה
למה
אם "תחילת הניסוי" זה הרגע שבו עזבו אותה, אז 2. כי באותו רגע כל האנרגיה שלה הייתה פוטנציאלית - היא עוד לא התחילה לזוז.
באותו הנושא: