4 תשובות
את לא יכולה להפריד ביניהן . את צריכה סהכ לדבר איתן . ואם הן לא מקשיבות גם אחרי זה , כנראה שאת צריכה להפסיק לדבר איתן . לא לתמיד , רק כדי להראות להן שאת חשובה להן ואז הן יבינו שהן טעו. אם את צריכה עוד עצות את יכולה לשלוח הודעה מתי שאת רוצה. עברתי את זה עשרות אלפי פעמים ❤
אני ממש מצטערת, אבל אם הן העדיפו אחת את השנייה על פנייך לא תוכלי בדרכ לעשות משהו נגד זה. תמיד בתוך חבורה של 3 שתיים יהיו יותר חזקות, תמיד. ואם הם כבר העדיפו זו אז זו זה המצב וככל שהזמן יעבור את תיהי יותר בצד, וזה לא מתוך רוע ולא מתוך זה שהן הודפות אותך אלא משום שהן ימשיכו להתחבר ולקשור קשרים בלעדייך.
אני לא אומרת שזה אבוד, את עדיין יכולה לדבר איתן, אבל יש סיכוי גבוה שאתן תסתדרו ככה שבועיים ואז זה שוב יחזור חזרה.
קרה לי בדיוק אותו דבר שתי חברות שלי שלא הסתדרו בינהם ורק רבו בסוף אני נהייתי גלגל שלישי
אי אפשר לפתור את זה פשוט לנסות למצוא מכנה משותף של שלושתנו ולא רק של שתיהן
להפריד ביניהן זה דבר צבוע לעשות... את יכולה במקום זה לדבר איתך שזה מפריע לך ולדבר איתן יותר בזמן הקורונה, אם הם חברות אמיתיות הן יבינו.
באותו הנושא: