8 תשובות
אולי בדידות? זה קורה לי גם.
אנונימית
דיכדוך? לחץ גדול ביום שאתה משחרר?
מלחץ
לפעמים גם לי זה קורה אולי בדידות
תן כיף גם אני ככה
ואתה יכול לדבר איתי אם אתה צריך
כאב לב..משהו אתה דחקת וזה מתפרץ בלי סיבה...
מבינה אותך.. קורה יקרה לי גם .. זה נובע מלחץ נפשי לפעמים גם דיכאון לי זה קרה גם באמצע היום התפרצות בכי בלי סיבה
אנונימית
באותו הנושא: