11 תשובות
כן והרבה.
רק בתור תיבלון, וקצת
לא מסוגלת
אנונימית
^^מבינה עניין
אנונימי
לא , פחות אוהב
כן התרגלתי לזה אני מרוקאית חחח
כן, בזמן האחרון פחות כי אני טבעונית אבל פעם הייתי אוכלת מלא סביח עם מלא חריף וכל זה
כן
אנונימית