11 תשובות
דוב
אנונימית
careline טוב ממש
ספידסטיק
אני שאישית משתמש בסטיק של אקס, אבל גם ספיד סטיק טובים
dove
האמת שאני ממש מתחברת לליידי ספיד סטיק הוא עמיד ברמות
אני ממש אוהבת רקסונה
dove הכחול אהבה שלי
אנונימית
dove, lady speed stick, creme
ליידי ספיצטיק מושלם אבל עולה 30 שקל בערך , אין ריח בכלל
בתור אחת שנהיה לי ריח רע
ניסיתי הרבה
ואני ממליצה על הגל סטיק של ליידי ספידסטיק
ומצויין פרחים למעלה
ניסיתי הרבה
ואני ממליצה על הגל סטיק של ליידי ספידסטיק
ומצויין פרחים למעלה
אנונימית
באותו הנושא: