12 תשובות
זה פותח את הטעמים
כי זה טעים
ואוהבים את החריפות
ואוהבים את החריפות
כי זה טעים
זה מגביר את הטעם למאכלים.
זה טעים
כי יש כאלה שאוהבים וזה מוסיף להם כמוני
נותן אנדרנלין כזה, כיף בפה לאדעת
כי זה טעים
את פשוט לא אוהבת את זה
זה טעים רצח וממש בריא
זה טעים רצח וממש בריא
אני אוהבת את זה זה כמו אקשן בתוך הפה לול
אנונימית
לכל אחד יש מזוכיסט פנימי, החריף מוציא אותו לבחוץ לטייל
עכשיו במקרה אני רואה אנימה של בישול.
אז גיליתי משהו, חריף זה לא טעם שקיים בחושים של הלשון שלנו, יש מתוק, חמוץ, מלוח, אבל אין חריף.
חריף זה כאב והכאב הזה גורם לנו להתרגש ולרצות עוד...
אז גיליתי משהו, חריף זה לא טעם שקיים בחושים של הלשון שלנו, יש מתוק, חמוץ, מלוח, אבל אין חריף.
חריף זה כאב והכאב הזה גורם לנו להתרגש ולרצות עוד...
באותו הנושא: