11 תשובות
מהקצפת.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
מהקצפת
לפעמים מהעוגיה
ולפעמים מהקצפת בשביל לשמור את הטוב לסוף
ולפעמים מהקצפת בשביל לשמור את הטוב לסוף
מהקצפת
בטח שמהקצפת איך אחרי זה נחזיק תקרמבו
ובכל מקרה העוגייה זה הכי טעים אז שומרים את הטוב לסוף
ובכל מקרה העוגייה זה הכי טעים אז שומרים את הטוב לסוף
מהקצפת
מהעוגיה
מרגישה מוזר עכשיו
מרגישה מוזר עכשיו
קצפת
מהקצפת
אני לא אוהב בכלל קרמבו
קצפת
באותו הנושא: