11 תשובות
קודם מלמעלה ואז מתענג על העוגיה
קודם את הקצפת ואז את העוגיה
^ אבל העוגיה זה החלק הכי טעיםם
את הקרם ואז את העוגייה
אני היחידה שאוכלת רק את העוגיה?
מחממת במיקרו 20 שניות ואוכלת עם כפית
^ אני לא מאמין
שואל השאלה:
העוגייה הכי טעימה!
אנונימית
בביס
^^ אחת שמבינה
מהעוגיה לקרם((: