52 תשובות
מה מזוייף בסרטן או בקורונה?
שואל השאלה:
זה מזויף מרמים אותכם
זה מזויף מרמים אותכם
אנונימית
גאונת הדור
הן כן אמיתיות וגם נכים וכל הדברים האלה
הן כן אמיתיות וגם נכים וכל הדברים האלה
זה מסובך.
סרטן זו מחלה כי היא הורגת אנשים וזה כבר ידוע מאות שנים.
קורונה זה וירוס זה לא מחלה.
נכים זה לא מחלה פשוט זה מום.
סרטן זו מחלה כי היא הורגת אנשים וזה כבר ידוע מאות שנים.
קורונה זה וירוס זה לא מחלה.
נכים זה לא מחלה פשוט זה מום.
מאיפה את יודעת מה את נכה שיכולה לקום? עברת סרטן? (חס ושלום) את יודעת מה? זה זילזול בחולי סרטן , בנכים ובכל המחלות שאנשים סובלים בהם .
שואל השאלה:
סרטן זה בכלל לא קיים זה מזויף אין דבר כזה עודף תאים קורונה זה בכלל גם כן לא קיים ונכים יכולים לקום הם פשוט עצלנים
סרטן זה בכלל לא קיים זה מזויף אין דבר כזה עודף תאים קורונה זה בכלל גם כן לא קיים ונכים יכולים לקום הם פשוט עצלנים
אנונימית
היחידה ויש לי שאלה באמת אמיתית , את מאמינה שכדור הארץ שטוח ( זה לא לעג אני באמת שואלת
שואל השאלה:
אין דבר כזה מחלות
אין דבר כזה מחלות
אנונימית
למה את חושבת שאנשים יבזבזו את החיים שלהם לשבת על כיסא כאילו למה ?
שואל השאלה:
כדור הארץ הוא עגול
כדור הארץ הוא עגול
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה כיף לשבת על כיסא
כי זה כיף לשבת על כיסא
אנונימית
לא ראיתי מטומטמת כזאת
אנונימית
^מחזק
שואל השאלה:
זה לא קיים עובדים עליכם בעיניים גם מחלות נפש זה בכלל לא קיים
זה לא קיים עובדים עליכם בעיניים גם מחלות נפש זה בכלל לא קיים
אנונימית
את באמת חושבת שזה כיף כל החיים שלך לשבת על כיסא? לא לראות עולם אלפי מקומות שלא נגישים להם?
שואל השאלה:
הם רוצים לשבת על כיסא כי הם אוטסיידרים הם יכולים לקום יאללה עובדים עליך הם רוצים לקבל צומי
הם רוצים לשבת על כיסא כי הם אוטסיידרים הם יכולים לקום יאללה עובדים עליך הם רוצים לקבל צומי
אנונימית
חברה שלי אבא שלה נפטר שהיא הייתה בת חמש ז"ל ואין לה מחלת נפש? מזה השטויות האלה את פשוט מזלזלת
אנונימית
שואל השאלה:
אין דבר כזה הכל פ י י ק!
אין דבר כזה הכל פ י י ק!
אנונימית
לפי שעתי גם המוח שלך הוא פייק
אנונימית
לבן של חברה של אחותי יש סרטן קשה בליטרלי כל מקום והוא כולו הקריח והוא במצב ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא טוב וכמעט חתום גורלו את ראית את זה , לא אז תפסיקי לזלזל ולהתכחש כי זה קיים , זה אמיתי וסבתא שלי וגיסה של סבתא שלי ועוד כמה אנשים ממש קרובים אלי נפטרו מסרטן , סבא שלי נפטר מדום לב מול העיניים של סבא שלי , ועוד קרובים שלי נפטרו ממחלות כאלה ואחרות אז תחשבי לפני שאת אומרת כי את לא יודעת עד שלא חווית על בשרך ועל נוכחותיך
שואל השאלה:
המוח שלי לא פייק עובדים עליכם
המוח שלי לא פייק עובדים עליכם
אנונימית
קורונה זה לא מזוייף תפסיקוו
שואל השאלה:
כל המחלות מזויפות כפרע
כל המחלות מזויפות כפרע
אנונימית
שואל השאלה:
עובדים עליכם
עובדים עליכם
אנונימית
ואני מכירה מלא נשים עם מחלות נפש ואפילו לי יש וגם לך אם את חושבת ככה (לא בקטע של לעג חלילה אני שחכתי איך קוראים למחלה הזאת)
שואל השאלה:
למשל חורים בשיניים זה לא באמת קיים שמים לכם חומר שיחורר לכן אותם
למשל חורים בשיניים זה לא באמת קיים שמים לכם חומר שיחורר לכן אותם
אנונימית
עד שאנשים לא יחלו לא יבינו שזה אמיתי כן? לזה את מתכוונת
מה הבעיות של אנשים אני לא מבינה
מה הבעיות של אנשים אני לא מבינה
אס ממה את חושבת שהם מתו ככה סתם ?
שואל השאלה:
אין דבר כזה מחלות
אין דבר כזה מחלות
אנונימית
אז*
שואל השאלה:
אין דבר כזה גם מוות פשוט אנשים מתעלפים בשביל הצומי ונשארים קבורים
אין דבר כזה גם מוות פשוט אנשים מתעלפים בשביל הצומי ונשארים קבורים
אנונימית
בייבי גירל
ההפך אני אומרת אם לא חווית את זה על בשרך למה את אומרת שזה לא קיים
ההפך אני אומרת אם לא חווית את זה על בשרך למה את אומרת שזה לא קיים
אנונימית אז את אומרת שחצי ממי שאני מכירה התעלף בשביל צומי
לכי לאבחון אצל פסיכולוג לא תתחרטי מבטיחה
לכי לאבחון אצל פסיכולוג לא תתחרטי מבטיחה
שואל השאלה:
יש לי בעיות בלב לפי מה שהרופאים אומרים ואני לא מאמינה שיש לי
יש לי בעיות בלב לפי מה שהרופאים אומרים ואני לא מאמינה שיש לי
אנונימית
שואל השאלה:
הכל פייק בעיני
הכל פייק בעיני
אנונימית
שואלת השאלה, אז למה מתים מהן?
חוץ מזה אם מחלות נפש לא קיימות והן זיוף למה כל העור שלי מלא בצלקות של דרמטילומניה או פגיעה עצמית?
חוץ מזה אם מחלות נפש לא קיימות והן זיוף למה כל העור שלי מלא בצלקות של דרמטילומניה או פגיעה עצמית?
אז את רואה , את מכחישה ואם את צריכה לדבר ולהכיר בכך את מוזמנת אבל אם לא אז פשוט דיי
לא אחי...
אז אם הכל פייק בעינייך למה את כאן?
אנונימית
שואל השאלה:
בטעות נתתי פרח לא התכוונתי
בטעות נתתי פרח לא התכוונתי
אנונימית
אני חושבת היא שיכורה היא לא מאה זאתי
בקיצור את מספימה
שואל השאלה:
אני לא מכחישה ודרמטילומניה זה לגרד את העור מדי פעם
אני לא מכחישה ודרמטילומניה זה לגרד את העור מדי פעם
אנונימית
שואל השאלה:
לא בכוונה
לא בכוונה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ספאם כי זה באמת לא קיים
זה לא ספאם כי זה באמת לא קיים
אנונימית
שואל השאלה:
תתמודדו עם האמת אין מה לעשות
תתמודדו עם האמת אין מה לעשות
אנונימית
תתמודדי את האמת כי בסופו של דבר זה יעשה לך רק רע
אני באמת לא יודעת איך לענות על זה, את הזויה את מודעת לכך נכון?
את אפילו לא יודעת *מה זה* דרמטילומניה
שואל השאלה:
אני יודעת כפרעע
אני יודעת כפרעע
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ספאם
זה לא ספאם
אנונימית
אז למה את אומרת שזה לגרד, כמעט כל הפצעים בדרנטילומניה לא נוצרים ממשהו מגרד
באותו הנושא: