26 תשובות
לא וגם לא לפני הסגר
שואל השאלה:
אל תאכזבו אותי
אל תאכזבו אותי
אנונימית
כן
לא גם ככה אין לי עם מי להיפגש
ממש לא
נואופ
ידיד שלי עכשיו בידיוק אלצי לול
כן
שואל השאלה:
אין גאות ממני
אין גאות ממני
אנונימית
לא
שואל השאלה:
חוץ מאלה שיצאו החוצה שאתכם אני אחנך מחדש
חוץ מאלה שיצאו החוצה שאתכם אני אחנך מחדש
אנונימית
אצלי*
שואל השאלה:
לא מבינה למה אנשים חושבים שזה לגיטימי לצאת החוצה בזמן סגר
לא מבינה למה אנשים חושבים שזה לגיטימי לצאת החוצה בזמן סגר
אנונימית
לא כי לצערי אני גר רחוק מחברים שלי, ולנסוע לשם זה קצת בעייתי
אנונימי
שואל השאלה:
נודרת גם אני כמוך אנונימי
נודרת גם אני כמוך אנונימי
אנונימית
יצאתי רק כדי לנסוע לבית של אבא שלי
לפי מה שאני יודעת מותר עד חמש מאות מטר מהבית אבל לספורט
לא, אפילו חברים שלי קראו לי לא שהיה סגר אבל זה היה יום אחרי שחבר שלי עשה בדיקה(הייתי איתו במגע), לא הלכתי כי חיכיתי לתוצאות שלו, לא רציתי לסכן אותם, מסתבר שהוא יצא חיובי, ואני יצאתי חכם ;)
כל עוד שרה נתניהו עושה פגישות וביבי עדין ראש ממשלה אני אצא ואעשה קרחנות
שואל השאלה:
אולטרה לימון
אני גאה לא איכזבת אותי
אולטרה לימון
אני גאה לא איכזבת אותי
אנונימית
שואל השאלה:
חחח למה שתעשי בגלל שרה
חחח למה שתעשי בגלל שרה
אנונימית
כן
כן אבל בטווח של הקילומטר ובשטח פתוח עם מסכות
כן, יוצא כרגיל ומתעלם מההנחיות
באותו הנושא: