7 תשובות
יצאתי בשביל ללכת לפסיכולוג ושאלו אוצי לאן אני הולכת אמרתי לפסיכולוג ואמרו אב אוקי המשך יופ נעים
כן , הלכתי לאבא שלי ולא אמרו כלום בגלל שמותר לעבור בין בתים עם הורים גרושים
כן; היום, למתכונת בהיסטוריה בישיבה, וביום חמישי ככל הנראה אסע שוב לאבא שלי.
יצאתי אבל באיזה 2 בלילה ביום שישי לקנות גלידה כי בעיר שלי הכל סגור
ולא שאלו אותנו ומקסימום היינו אומרים שהכל סגור אצלנו
לפסיכולוג
אנונימי