20 תשובות
הולידו אותי וכדור בראש
בגדו בי
העפתי אותה מהחיים שלי וכמעט התאבדתי גם על הדרך
העפתי אותה מהחיים שלי וכמעט התאבדתי גם על הדרך
זרקו עלי כיסא זרקתי עליהם שולחן
אנונימית
עשו עליי חרם בתיכון
עשו עליי חרם והעיפו אותי מהבית
אכלו את הקרמבו האחרון
בגדו באמון שלי ובכבוד שלי. הכי מעליב כי סמכתי על הבן אדם הזה מכל הלב שלי, אני לא רציתי אותו בהתחלה אבל הסכמתי לתת לזה צ'אנס וכן גם התאהבתי... אולי זו היתה הטעות כי ההתאהבות הזו גרמה לי להיפגע ממש חזק אחר כך. בגלל שכל כך סמכתי עליו ובאמת לא היה אכפת לי שהוא עושה הכל להיפגש עם ידידות וזה כי בחיים לא חשבתי שהוא יבגוד בי. אממ וכן הוא בערך עשה את זה
זהו
זהו
הורידו לי את המכנסיים מול כל השכבה בטקס סיום, יום אחרי פתחו לאותו הילד תיק במשטרה:)))
אנונימית
אתה לא יכול לנחש מה היה קורה אם זה היה גבר למרות שאני מסכימה מכיוון שברוב המקרים זה באמת מתנהל כך ועצוב שזה נכון^^
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מה זה קשור, ברור שזה לא בסדר אם יעשו את זה גם לבן
^^ מה זה קשור, ברור שזה לא בסדר אם יעשו את זה גם לבן
אנונימית
נכון, מוסרית זה לא בסדר באותה המידה, אבל זה חא משנה את העובדה שהמודעות להטרדות מיניות בקרב גברים הברה יותר נמוכה מבקרב נשים וזו הסיבה שהמון גברים לא מתלוננים וגם כשהם מתלוננים זה "בצחוק" או שלא מאמינים להם
אנונימית
ילדה מהכיתה אמרה לי לא לשים מכנסיים כי הרגליים שלי שמנות עד היום אני עם חצאיות
אנונימית
שואל השאלה:
למה את שמה עליה??
למה את שמה עליה??
אנונימית
לא יודעת מאז אני לא יכולה להסתכל על עצמי ועל הרגליים שלי מתסכל אבל לא נורא
אנונימית
לא יודעת אם הכי מעליב אבל שנה שעברה מורה אמרה לי המון דברים נןראיים שקשורים לזה שאני בדיכאון ומתמסכנת ובאיזה שהוא אופן שמה לי מראה בפנים אבל אמרה דברים שאף אחד לא צריך לאמר בטח לא לילדה ולקחתי את זה נורא קשה והייתי בהתקף חרדה ובמצב שנפלתי במסדרון כי לא הצלחתי לעמוד
בגדוך היא רק חיסקה אותי ויצאתי מזה הכי טוב שיש
בגדוך היא רק חיסקה אותי ויצאתי מזה הכי טוב שיש
שואל השאלה:
זה נורא מאןד את יםה כמן שאת ןהיא סתם קנאית, תתלבשי כמו שאת אוהבת את לא יודעת איך ישרוף לה, נתת לה להרגיש שאהיא ניצחה
זה נורא מאןד את יםה כמן שאת ןהיא סתם קנאית, תתלבשי כמו שאת אוהבת את לא יודעת איך ישרוף לה, נתת לה להרגיש שאהיא ניצחה
אנונימית
לול
כשהייתי בחטיבה בטיול שנתי, עלינו על איזה הר רנדומלי.
בירידה ממנו נלחצתי(טיולים אף פעם לא היו הצד החזק שלי) אז המורה אמר בפני כל הכיתה תתגלגל למטה.
כשהייתי בחטיבה בטיול שנתי, עלינו על איזה הר רנדומלי.
בירידה ממנו נלחצתי(טיולים אף פעם לא היו הצד החזק שלי) אז המורה אמר בפני כל הכיתה תתגלגל למטה.
האקס שלי אנס אותי,בגד בי,שיקר לי ותמרן אותי ועל הדרך השפיל אותי וגרם לי לשנוא את עצמי עד למצב אובדני.
הוא גרם לי לחזור לדיכאון ולאלכוהול עד למצב של אובדן הכרה.
הצלחתי לצאת מהמצב הזה והעפתי אותו.
אני חושבת שמה שגרם לי לצאת מזה זה לנתק איתו את הקשר וזה בגלל שהייתי במצב נפשי כל כך נמוך, הרגשתי סמרטוט ריצפה בגללו ופשוט החלטתי שזהו,אני אשבור את הלופ הזה שהוא בוגד בי אני נפגעת ואז מתמרן אותי ואני חוזרת אליו חזרה.
זה התרחש שהייתי בגיל 15
בנוסף עברתי למעלה מ10 הטרדות מיניות באותו הגיל.
וזה משפיע עליי עד עכשיו,אני מסתובבת עם הגנה עצמית עליי לכל מקום ובמערכת היחסים הנוכחית שלי אני מרגישה נוקשה וקרה ברגע שהתאהבתי בבן זוג שלי כעסתי על עצמי עד למצב שהפסקתי להרגיש אליו משהו וכל דבר לא במקום אני ישר מתגוננת,אני לא חושפת רגשות,היה לי קשה בכלל לרצות מערכת יחסים שנאתי גברים בצורה מאוד קיצונית ואני לא נותנת לעצמי לאהוב אותו כמו שמגיע לו ואני מרגישה רע על זה כי הוא באמת בן אדם טוב.
בנוסף,אני לא מסתובבת בלילה,אני לא עולה למוניות ויש לי פחד מטורף להאנס שוב .
הוא גרם לי לחזור לדיכאון ולאלכוהול עד למצב של אובדן הכרה.
הצלחתי לצאת מהמצב הזה והעפתי אותו.
אני חושבת שמה שגרם לי לצאת מזה זה לנתק איתו את הקשר וזה בגלל שהייתי במצב נפשי כל כך נמוך, הרגשתי סמרטוט ריצפה בגללו ופשוט החלטתי שזהו,אני אשבור את הלופ הזה שהוא בוגד בי אני נפגעת ואז מתמרן אותי ואני חוזרת אליו חזרה.
זה התרחש שהייתי בגיל 15
בנוסף עברתי למעלה מ10 הטרדות מיניות באותו הגיל.
וזה משפיע עליי עד עכשיו,אני מסתובבת עם הגנה עצמית עליי לכל מקום ובמערכת היחסים הנוכחית שלי אני מרגישה נוקשה וקרה ברגע שהתאהבתי בבן זוג שלי כעסתי על עצמי עד למצב שהפסקתי להרגיש אליו משהו וכל דבר לא במקום אני ישר מתגוננת,אני לא חושפת רגשות,היה לי קשה בכלל לרצות מערכת יחסים שנאתי גברים בצורה מאוד קיצונית ואני לא נותנת לעצמי לאהוב אותו כמו שמגיע לו ואני מרגישה רע על זה כי הוא באמת בן אדם טוב.
בנוסף,אני לא מסתובבת בלילה,אני לא עולה למוניות ויש לי פחד מטורף להאנס שוב .
אנונימית
השפילו אותי מול כיתה שלמה.
לא התגברתי על זה עדיין, החרדה החברתית שלי מורגשת.
לא התגברתי על זה עדיין, החרדה החברתית שלי מורגשת.
חלק חשוב- אני מפחדת מעכבישים!
ביסודי היה עכשביש *ענקי* ליד הילדה שיושב לידי!!
אני...לא שמתי לב
אחרי כמה זמן הרגשתי שמשהו מדגדג אותי ביד
הסתכלתי לבדוק מה זה ו...פשוט צרחתי והתחלתי לבכות! (כן כן זה היה העכביש)
כולם התחילו לצחוק עליי כולל המורה וזה היה הרגע הכי מעליב בחיי):
כי אני באמת באמת מפחדת פחד מוות מהם!!!!
ביסודי היה עכשביש *ענקי* ליד הילדה שיושב לידי!!
אני...לא שמתי לב
אחרי כמה זמן הרגשתי שמשהו מדגדג אותי ביד
הסתכלתי לבדוק מה זה ו...פשוט צרחתי והתחלתי לבכות! (כן כן זה היה העכביש)
כולם התחילו לצחוק עליי כולל המורה וזה היה הרגע הכי מעליב בחיי):
כי אני באמת באמת מפחדת פחד מוות מהם!!!!
באותו הנושא: