9 תשובות
מה לארוחת ערב?
לי נגיד זה ממש קצת אני אהיה עוד מאוד רעבה
לפי המחשבון שלי ( עם הירידה) אכלת בסהכ 275
זה בקושי אחותי ילדים בשואה אכלו כמות כזאת
תאכלי ארוחת ערב כזה חביתה עם ירקות או ברנפלקס ופרי וזה יהיה מושלם
שואל השאלה:
איזה 275 זה הרבה יותר
אנונימית
תאמת זה לא כזה הרבה מה שאכלת.. אבל אם את עושה ספורט אז ברור שתרזי
שואל השאלה:
הלוואי אני שמנה רצח
אנונימית
גם אם זה קצת הרבה יותר זה בטוח לא עובר את ה500 לפי מה שרשמת
תספרי את הקלוריות דקה ותגידי כמה
אם את עושה כל יום הליכה ואימונים בטח שתרזי.. ואני בטוחה שאת לא שמנה^^
זה סבבה לגמרי
ואת יפה איך שאת:)