8 תשובות
לא
לא
לא
לספור קלוריות זה לא בריא, במקום זה ממליצה לך להכין תפריט בריא יותר ומגוון יותר :)
ממש לא
^בלא בריא התכוונתי שזה יכול לגרום לך לנזק ולפתח בעיות אכילה, בעיקר אם אתה נער
לא
לא אכלת כלום תאכלי לפחות 1200 קלוריות אל תדאגי את עדיין תרדי במשקל
באותו הנושא: