3 תשובות
לא זה לא הרבה
ודיאטה לא צריכה להימדד באם אכלת 'הרבה' או לא
אם את רוצה לרדת במשקל תיכנסי לגירעון קלורי
זה לא הרבה
אבל זה בכלל לא בריא ולא יעזור לך בלרדת במשקל/להתחטב
אנונימית
תקשיבי, כל העניין של אוכל "בריא" ו"לא בריא" זה בולשיט סבבה?
זה פחות משנה מה את מכניסה לגוף ויותר משנה כמה את מכניסה לגוף( מבחינת הקלוריות והכמות)
עדיין צריך לשמור על תזונה מסוימת ולהשתדל להפחית/להמנע