התחברות הרשמה

אני לא אוכל קרמבו כשיוצא אני אוכל מנבו שהוא חיקוי זה מוזר

11 ביולי 2021, 20:13
קרמבואוכלמנבו    
2 תשובות
קצת, אבל כל אחד ומה שהוא אוהב 0_0
L
Leviker
מה שטעים לך
M
Martin :)
באותו הנושא:
שאלת היום: מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו?
הייתם אוכלים עכשיו קרמבו?
מה אתם אוכלים קודם את העוגיה ואז את הקרמבו או את הקרמבו ואז העוגיה?
אתם אוכלים קרמבו מלמעלה או מלמטה?
איך אתם אוכלים קרמבו?
אתם אוכלים קרמבו מהקרם או מהביסקיוויט?
איך אתם אוכלים קרמבו?
איך אתם אוכלים קרמבו?
מה מעדיפים? קרמבו או מנבו?
איך אתם אוכלים קרמבו? קודם העוגייה או הקצפת?
איך אתם אוכלים קרמבו?