4 תשובות
לחץ זה סימפטום של התקף חרדה
אנונימי
אפשר לשלוט בלחץ, התקף חרדה זה לא נשלט והרבה יותר גרוע
חרדה מגיעה עם הרבה תחושות פיזיות של עלפון, דופק לב מהיר ומורגש, הזעה, תחושת חום וסחרחורת.. לחץ זה מצב שבו הופר האיזון בגלל איום פיזי או נפשי. מתייחס להשפעות פסיכולוגיות ופיזיולוגיות
לחץ זה הרבה יותר קטן מחרדה, חרדה זה הרבה יותר פיזי ומשפיע מאשר סתם לחץ, אני יכול להיות לחוץ לגבי משהו ולתפקד ממש בסדר אבל בחרדה קיצונית יש מקרים שלא מצליחים לדבר מרוב החרדה.
באותו הנושא: