6 תשובות
דבר ראשון אין שאלה וסתם יורידו לך דבר שני אני ממש מצטערת שאת עוברת תקופה קשר ונוראית אבל תזכרי שזה רק תקופה וזה יעבור, ממליצה לך לקבל עזרה מקצועית. אם את רוצה לדבר אני תמיד יקשיב לך❤
שואל השאלה:
שכחתי גם להוסיף שאמא שלי במצב כלכלי לא טוב וההורים שלי גרושים וגם המדינה במצב לא טוב וגם יש מלא מתח עם הערבים
אנונימית
אני ממש מבינה אותך, הייתי במקום הזה בעבר.
תנסי למצוא לך מסגרת חברתית אחר הצהריים, תעבירי שם את הזמן שלך ותעירי חברים חדשים. זה תקופה ובסופו של דבר זה ישתפר ויהיה בזדר, אומרת מניסיון :)
אם את צריכה משהו אני פה!
היי אני בתיכון וגם לי היה ממש קשה בהתחלה עם קורונה - לא הסגרים אלא המחלה עצמה.. ואם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי
תנסי להכיר ילדים חדשים בבית ספר ותגשי לאיש מיקצוע לגבי התהליך שאת עוברת
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.