18 תשובות
יש לך סיכוי
למה את שואלת שוב ולמה את רוצה להיות כזאת גבוההזה מכוער לא יהיה לך חבר
אנונימית
שואל השאלה:
אני שואלת שוב כי כתבתי גובה טעות ואני רוצה להיות גבוהה כי זה הטעם שלי, את לא חייבת להתחבר :)
וגם, לא כל מה שחשוב לי זה הגובה של החבר
אנונימית
אני 1.62 וכל המשפחה שלי קוראים לי ענקית. וזה תלוי מה הגיל שלך אם את תמשיכי לגבוהה או לא
זה עצוב כי אני בת 14 עוד מעט 15ואני מטר 55
שואל השאלה:
גיל 13.5^^
אנונימית
את עוד תגבהי. מאמינה שתגיעי לפחות למטר 70 אם זה הגבהים של המשפחה שלך.
אני באמת מאמינה שתגבהי ואין לך מה להיות סרת ביטוחון הגובה שלך מהממם
אני בת 12 ואני מטר 74 חיח
שואל השאלה:
כיף לך^
אנונימית
סיכוי גבוהה מאוד שתגיעי למטר 70 לפחות
אנונימית
מה נמוכה אני 1.55
אנונימי
שואל השאלה:
תודה, אני ממש מקווה^^
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה תלוי בגיל^^
אנונימית
תתנחמי אהובה אני 1.56 ואני בת 17 וחצי :)
S.G
חחח אני המטר 55 צופה בזה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הגובה יפה יחסית לגיל... תודה לכולכם!
אנונימית