4 תשובות
אני יכולה להבין את זה.
לדעתי תמצאי לך משהו לשאוף אליו...זה עוזר לי מאוד.
תמצאי תחום שאת מתחברת אליו, ותתפתחי בו. ככה יהיה לך כיוון.
וכשתהיי גדולה תשאפי לעסוק בזה ולהצליח בזה, זה יהיה לך עוגן.
לדעתי תמצאי לך משהו לשאוף אליו...זה עוזר לי מאוד.
תמצאי תחום שאת מתחברת אליו, ותתפתחי בו. ככה יהיה לך כיוון.
וכשתהיי גדולה תשאפי לעסוק בזה ולהצליח בזה, זה יהיה לך עוגן.
שואל השאלה:
יש לי תחומים כאלה , אפילו המון אבל אני פשוט לא חושבת שיש טעם וגם אם אני רוצה משהו ישר אני מתחילה לחשוב על יוקר המחייה וכמה שאני לא באמת יכולה להגשים את זה כי בשביל כל דבר בחיים האלה צריך כסף ואני אצטרך המון כסף בעתיד כדי לעשות את הדברים האלה
יש לי תחומים כאלה , אפילו המון אבל אני פשוט לא חושבת שיש טעם וגם אם אני רוצה משהו ישר אני מתחילה לחשוב על יוקר המחייה וכמה שאני לא באמת יכולה להגשים את זה כי בשביל כל דבר בחיים האלה צריך כסף ואני אצטרך המון כסף בעתיד כדי לעשות את הדברים האלה
אנונימית
וואלה גם אני
אני רוצה להתקבל למגמה בכיתה י ואני לחוץ רצח אחותי המלכה תעזרי לי
יש לי 2 שקל בקופת חיסכון ואני לא הייתי אמור לספור... גדלתי בבוץ ליד הקופת חיסכון שהייתה במקרה חזיר(בוץ...) עכשיו אני רוצה כיתת מב"ר אבל אמא שלי רוצה לשלוח אותי לפנימיית פינוי זבל של גיימרים
נ.ב יש לי דודא לברד עם קש חמצוץ וחטיף כלבים
אני רוצה להתקבל למגמה בכיתה י ואני לחוץ רצח אחותי המלכה תעזרי לי
יש לי 2 שקל בקופת חיסכון ואני לא הייתי אמור לספור... גדלתי בבוץ ליד הקופת חיסכון שהייתה במקרה חזיר(בוץ...) עכשיו אני רוצה כיתת מב"ר אבל אמא שלי רוצה לשלוח אותי לפנימיית פינוי זבל של גיימרים
נ.ב יש לי דודא לברד עם קש חמצוץ וחטיף כלבים
אנונימי
היי אנונימית יקרה,
קראתי את הפוסט שלך והיה לי חשוב להגיב למרות שעברו כמה ימים.
שומעת מדברייך את התסכול והתקיעות שאת ודאי מרגישה מול העומס הרב. איך העתיד נראה אולי מעורפל ולא ברור, מניחה שזה מעורר חרדה גדולה. משערת שעולה אפילו תחושה של חוסר אונים בין החלומות שקיימים לבין העתיד הלא ידוע.
יקרה, מניחה שכתבת את הפוסט כדי להרגיש פחות לבד בהתמודדות המאומצת, לפעמים לשתף אדם קרוב או מומחה כמו יועצת או מורה יכול לעזור להקל את העומס.
בנוסף, אם תרצי, אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט האישי והאנונימי של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אחד המתנדבים יהיה שם, לתמוך, להקשיב ואולי גם לחשוב יחד על כלים שנכונים עבורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קראתי את הפוסט שלך והיה לי חשוב להגיב למרות שעברו כמה ימים.
שומעת מדברייך את התסכול והתקיעות שאת ודאי מרגישה מול העומס הרב. איך העתיד נראה אולי מעורפל ולא ברור, מניחה שזה מעורר חרדה גדולה. משערת שעולה אפילו תחושה של חוסר אונים בין החלומות שקיימים לבין העתיד הלא ידוע.
יקרה, מניחה שכתבת את הפוסט כדי להרגיש פחות לבד בהתמודדות המאומצת, לפעמים לשתף אדם קרוב או מומחה כמו יועצת או מורה יכול לעזור להקל את העומס.
בנוסף, אם תרצי, אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט האישי והאנונימי של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). אחד המתנדבים יהיה שם, לתמוך, להקשיב ואולי גם לחשוב יחד על כלים שנכונים עבורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: