3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא באתי בגלל הקורונה טיפה ואז חזרתי...אני רוצה לתת לזה היום עוד הזדמנות וחשוב לציין שקניתי משהו שצריך לשם ב200 שקל
שואל השאלה:
ועוד לא קיבלתי אותו כבר הרבה זמן אז אל אני אפרוש לפני ועוד שזה עולה להורים שלי כסף אז זה יהיה לא משהו... כבר שילמו על זה ההורים שלי
פשוט תגיד לזה שעושה את החוג שאתה יוצא ושאתה לא הולך לשלם עליו יותר