5 תשובות
תתמודדי לפרוש מבית ספר זה הדבר הכי מטומטם שאת יכולה לעשות כדי לדפוק את העתיד שלך
לא אל תעשי את זה תנסי קצת להשקיע יותר ותגידי לאמא שלך שזה מציק לך ושאת צריכה עזרה
שמעי את עוד שנתיים עפה משם
ואת מבזבזת את כל הזמן של הבית ספר בשביל הבגרויות
אם לא תעשי זה ידפוק לך את העתיד , לדעתי את צריכה להמשיך להיות בבית ספר
אנונימית
אני מבינה את ההרגשה שלך גם אני הייתי שם, אבל תחשבי על זה, נשארו לך עוד שנתיים מסכנות וזה עובר מהר (אני כבר ביב), עדיף לך להישאר בבית ספר ולסיים מאשר לפרוש לקראת הסוף, זה גם ממש ממש ידפוק לך את העתיד ובלי תעודת בגרות מאוד קשה להתקבל למקומות עבודה אם בכלל ובכללי יהיה לך קשה למצוא עבודה, תסבלי טיפה לא נורא, העיקר שיהיה לך עתיד בטוח, אני יכולה לומר לך כמעט ב100 אחוז שאת תתחרטי על זה בעתיד, יש מלא תוכניות לימוד שאת יכולה לנסות שאולי מתאימות לך יותר כמו למידה בבית אבל לפרוש זה ממש לא הפתרון
ממה שאני מבין את לא צריכה בגרות בכלל בשביל עבודות כמו יזמות ועבודות עצמיות ואת צריכה בגרות לעבודות בשכירות ואגב לא צריך תואר בשביל עבודה