7 תשובות
להראות חייכנית
אל
ואני אחת שאת כל הבעיות שלה עברה לבד
אגו רצון לשדר רק טוב חוסר אמון
אבל אל תעמידי פנים זה פשוט להכחיש וזה יעבוד בהתחלה ואז יתרסק כפול
ואני אחת שאת כל הבעיות שלה עברה לבד
אגו רצון לשדר רק טוב חוסר אמון
אבל אל תעמידי פנים זה פשוט להכחיש וזה יעבוד בהתחלה ואז יתרסק כפול
אל תעמידי פנים תתעזרי במישהו וזה מניסיון
שואל השאלה:
אין לי אפילו בן אדם אחד להעזר בו.
פשוט נמאס לי שפוגעים בי, אני רק רוצה לחשוב לבד בלי שכולם ירחמו עליי ויסתכלו עליי
אין לי אפילו בן אדם אחד להעזר בו.
פשוט נמאס לי שפוגעים בי, אני רק רוצה לחשוב לבד בלי שכולם ירחמו עליי ויסתכלו עליי
אנונימית
אם את רוצה לפרוק אני פה
^ ואני יעשה כול מה שאני יוכל
להעמיד פנים שהכל בסדר לא מה שיגרום לך להרגיש יותר טוב יפה שלי אל תשמרי דברים לפעמים גם צריך לדעת לשחרר
באותו הנושא: