התחברות הרשמה

אני חושבת שהתאהבתי בחברה הכי טובה שלי איך אני יכולה לדעת?

לפני זה התאהבתי בבן אחד וירד לי ממנו אבל עכשיו אני חושבת שאני מאוהבת בה אני מתרגשת מכל הודעה שהיא שולחת ואני ממש שמחה שאנחנו נפגשות ולפעמים אני חולמת עליה בלילה עכשיו אני לא יודעת אם התאהבתי בה או שזה סתם כי היא החברה הכי טובה של ועדיין לא הייתי בזוגיות. אז אני בי?
7 באוגוסט 2022, 23:32
לסביתהתאהבותשאלהביזה נכון?    
3 תשובות
בת כמה את? יש מצב שאת בי אם את רוצה לדבר איתי בשמחה:)
R
Real.angel
שואל השאלה:
כשרשמתי "אוהבת את" התכוונתי "מאוהבת ב"
אנונימי
^צודקת
R
Real.angel
באותו הנושא:
יש לי חבר כבר כמעט שנה וחצי ואני חושבת שהתאהבתי בחברה הכי טובה שלי
אני חושבת שהתאהבתי בקראש של החברה הכי טובה שלי..
אני חושבת שהתאהבתי בחבר הכי טוב שלי
אני חושבת שהתאהבתי בחברה הכי טובה שלי...
אני חושבת שהתאהבתי בחבר הכי טוב שלי
אני חושבת שהתאהבתי בחבר הכי טוב שלי
פאק אני חושבת שהתאהבתי בקראש של החברה הכי טובה שלי.
אני חושבת שהתאהבתי באח של החברה הכי טובה שלי ואני לא מצליחה לשכוח אותו
אני חושבת שהתאהבתי בקראש של חברה ממש טובה שלי
זה כלכך לא מצחיק-אני חושבת שהתאהבתי בחברה שלי ואני מתחרפנת
אני חושבת שהתאהבתי בחברה הכי טובה שלי