התחברות
הרשמה
אם נגיד אני כותב לבת שבת שלום והיא כותבת שבת שלום מתוק מה זה אומר?
9 באוקטובר 2022, 22:07
WhatsApp
עברית
2 תשובות
שאתה מתוק
נ
נודרנדר69
נשמע כאילו כתבת למורה לא אשקר
l
lia.
באותו הנושא:
אם נגיד אני כותב למישהי "היי" והיא אז כותבת "ביי" מה לכתוב או לא לכתוב?
אם אני כותב "לילה טוב❤" והיא כותבת חזרה "❤" לכתוב לה גם "❤"?
אני חדשה כאן ושמתי תמונת פרופיל שלי ושלחתי למישהי ממש נחמדה שלום והיא כותבת לי "שלום שלום ואל תבואי לי בחלום"
למה הכוונה שילדה מהגיל שלי כותבת לי "שלום שלום ואל תבואי לי בחלום "?
אם יועצת כותבת לי מה שלומך זה סבבה
בחורה שהכרתי לא כותבת לי היא כותבת לי רק שאני כותב לה , לא כתבתי לה מאתמול והיא זמינה והיא לא כותבת ולא מתעניינת
כותבים "שלום, אגם" או "שלום אגם"?
רשמתי למישהי שבת שלום והיא רשמה לי ככה : שבת שלום מה זה אומר ?
איך כותבים לשון פניה באנגלית אני משתמשת בלשון פניה היא איך באנגלית אני כותבת את זה
אם מישהו כותב לי מה שלומך נעלמת ואני כותבת אתה נעלמת זה תוקפני?
מי שכותב/כותבת כתחביב איפה אתם כותבים?