14 תשובות
זה נטו לעשות ספורט ולאכול בריא כמה שאפשר
ספורט
הליכה כל יום תעשה הבדל משמעותי
שואל השאלה:
אני עושה ספורט אבל התזונ ה שלי גרועה קשה לי לאכול רק בריא
אנונימי
ממליץ לך לקחת ליווי אישי יש אנשים שבאמת יכולים מאוד מאוד לעזור לך
שואל השאלה:
זה הכל האוכל בסןפו של דבר
אנונימי
להגדיל צעדים
להתאמן
לשתות יותר מים
לאכול מאוזן יותר
לפנות לאיש מקצוע
האוכל זה בערך 70 אחוז
ולא חייב לאכול בריא פשוט צריך לדעת כמה אתה שורף ביום איך להגדיל את השריפה שלך ומאכלים עם נפח שתוכל להתמיד עם הקלוריות שלך
במקום לספור קלוריות תשתדל להכניס להרגלים שלך ביום יום הליכות אימוני כוח
ולא לאכול עד שאתה שבע לגמרי פשוט לאכול עד שאתה לא רעב זה קל שאתה אוכל הרבה ירקות וחלבון בארוחה
אני אישית מוצא את זה קל יותר בצום לסירוגין אני כרגע יכול לצום אפילו 24 שעות בלי להרגיש רעב רק קפה פה ושם
אנונימי
שואל השאלה:
ישלי הרגלים של בן אדם שמן איך להיפטר מהם? כמו לאכול הרבה ג'אנק ואוכל לא בריא פעמיים בשבוע מוגזם
אנונימי
מתי שבאלך גאנק תכין את הסלט הכי גדול שהכנת בחיים ואחריו תאכל גאנק שים הרבה חסה סלרי כרוב חציל תתבל איך שבאלך תיבול זה לא קלוריות רק אל תשים רטבים כי זה קלוריות
תאכל אותו עד שתתפוצץ מבטיח לך שאחרי זה לא תאכל את הגאנק
ממליץ לראות greg doucette ביוטיוב הוא מדבר על בינג'ים והרגלים הרבה הוא יעזור לך
אני אישית לקחתי ממנו גלידת חלבון יוצא לי 2 ליטר של 300 - 400 קלוריות שבחיים לא תצליח לסיים זה משביע פצצות
אנונימי
אתה לא חייב להיפטר מהם דבר ראשון תוריד את הג'אנק נגיד לפעם בשבוע ותהפוך את זה ליום פרס כאילו תתאמן וזה תשמור תזונה ואז יום אחד בשבוע מגיע לך פרס על העבודה הקשה ותאכל את הג'אנק שלך כמובן זה אומר שבאותו יום אתה לא אוכל הרבה קלוריות כמו בשאר הימים
שמע אני הייתי יחסית שמן ועד שלא החלטתי לעשות שינוי בחיים שלי לא עשיתי כלום השינוי אמור לבוא ממך וברור שלפעמים יהיה קשה אבל אין מה לעשות תחשוב על לאיפה אתה רוצה להגיע ומה המטרה שלך ותדע לשחק עם התזונה
ברור שזה קשה אבל זה שווה את זה בכל מקרה אם אתה צרילך עזרה אני בפרטי
שואל השאלה:
ניסתי את זה פעם בשבוע וזה לא עבד זה שבר אותי זה גרם לי לבולמוס אכילה עצום
אנונימי
מבין אותך לגמרי
הייתי מציע לך דיאטנית אני הולך בחינם אבל דרך הצבא אני לא יודע מה איתך
פשוט זה הרבה כסף
אנונימי