8 תשובות
מבינה אותך
תנסי לקחת משהו לשתות ולחשוב על זה שזה יעשה לך טוב
את לא חייבת להכנס למים את יכולה
גם סתם לשבת להשתזף
תנסי לנשום עמוק להירגע ותחשבי על זה שוב
שואל השאלה:
יצאתי מזה כבר תודה רבה לכולםם
אנונימית
ואיפה זה?
תלכי.למה את מתייחסת לאנשים שלא תראי יותר בחיים?תנצלי את החופש ואת זה שאת בח"ול
שואל השאלה:
אוף בבקשה שמישהו יענה
אנונימית
שואל השאלה:
יאי אני חזרתי והיה נחמדד
אנונימית