9 תשובות
שואל השאלה:
זה הרבה ברזל בריא
אנונימי
אני אלרגית לברזל
אבל אמרו לי שזה טעים
לא
לא אוכלת קרמבו כי אני צליאקית
כל הויטמנים בעטיפה
לאא אני באתי לרשום את זה^^
אני אוכלת את כל הקופסא
רק אם זאת עטיפה כפולה
ומהעוגיה כמובן
חחחח מה
איכ לא
קרמבו בכללי זה לא טעים