12 תשובות
לא
הם מגנים על עצמם ועלינו
הם מגנים על עצמם ועלינו
"רוצחים מחבלים"? מגנים על המדינה שלנו!! מי אנחנו אם לא הם?!?
אנונימית
אני חושבת שכמו שזה כתוב יש גם הסברים ומשפטים אחרים שטיפה יותר חשובים מזה שמסבירים למה כן אפשר להרוג אותם
אלוהים מורה על עם ישראל להרוג את כל העמים בכנען לפני שהם נכנסים ו"למחוק זרע עמלק", אני לא חושב שזה מפריע לו כמה חמאסיניקים קטנים
שואל השאלה:
^^^תפסיקו לנסות למצוא רע בהכל, הם רוצחים מחבלים זאת עובדה, לא אמרתי שזה דבר רע. אני שמחה על כל מחבל שנרצח ואוהבת וגאה בצהל בכמויות אז דיי
^^^תפסיקו לנסות למצוא רע בהכל, הם רוצחים מחבלים זאת עובדה, לא אמרתי שזה דבר רע. אני שמחה על כל מחבל שנרצח ואוהבת וגאה בצהל בכמויות אז דיי
אנונימית
אבל יש הבדל משמעותי בין להרוג לבין לרצוח. זה לא אותו הדבר בגלל זה מתקנים אותך.
לא להשתמש במילה "רצח" פעם הבאה לרשום "מחסלים" או "הרג"
אנונימית
שואל השאלה:
אז טעיתי במילים אבל זאת לא הייתה הכוונה, מה ההבדל?
אז טעיתי במילים אבל זאת לא הייתה הכוונה, מה ההבדל?
אנונימית
רצח הוא בכוונה תכילה, ועם כוונת זדון.
להרוג מישהו בדרך כלל מדובר בהגנה עצמית או ללא כוונת תחילה, כמו תאונת דרכים לדוגמא.
להרוג מישהו בדרך כלל מדובר בהגנה עצמית או ללא כוונת תחילה, כמו תאונת דרכים לדוגמא.
תחילה*
שואל השאלה:
אה, טעות שלי
אה, טעות שלי
אנונימית
כרגע זה פחות רלוונטי
באותו הנושא: