5 תשובות
שואל השאלה:
ממש חמור אני מרגיש ככ מחוק
אנונימי
אני מרגישה אותך אחי, זה קורה לי בערך כל יומולדת
משתדלת לא להישאב למקום הזה , ומשתדלת לחשוב על הטווח הקצר
אנונימי יקר
הלוואי ויכולתי לשלוח לך חיבוקים חמים.
פנייתך מעידה על עוצמה נפשית ורצון לשנות את מצבך כל הכבוד לך.
נשמע כאילו עבר עליך המון ואתה מרגיש מתוסכל מהמצב, אך אתה חייב לזכור שלא הכל שלילי אתה צריך להיזכר בחיובי ובכך שאתה אדם מדהים! אתה צריך להיזכר בכל הטוב שיש בך, כי יש המון. ברגע שתראה את המצב מנקודת מבט כזו, אתה תראה איך ההרגשה שלך משתפרת והחשיבה הזו משתנה.
חשוב לזכור שכולנו עוברים תקופות כאלה או אחרות בחיים וגם אם עכשיו אתה נמצא בתקופה לא טובה, הכל עוד יכול להשתנות. אין ספק שיש רגעים בחיים שניראה שהכול אבוד.

אתה לא צריך להתמודד עם זה לבד, אל תוותר אני בטוחה שתתגבר יש לך את היכולת

קיימות מספר עמותות שאליהן תוכל לפנות ולשוחח באנונימיות מלאה.
לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]

שולחת חיבוקים ומחזקת מכאן
בהצלחה
שואל השאלה:
איך את מתמודדת?
אנונימי