6 תשובות
אתה צריך קנה נשימה וריאות של פנתר
(כמו שלי)
להתחיל בקליל נגיד קילומטר עד שתגיע לתוצאה מספיק טובה בו, ואחרכ להמשיך לעוד קילומטר
לעשות אימוני אינטרוולים של אותו מרחק בריצה עם מנוחות בין לבין
ברור שאפשר כדי לשפר את הסיבולת תעשי מלא ריצות אבל אל תכביד/י על עצמך וגם קפיצות בחבל בהצלחה
לנסות כל פעם מחדש להגיע על לסף שלך
הכוונה לרוץ כל פעם מחדש עד כמה שאפשרי
Qew
פשוט לרוץ הרבה
אין ככ דרך אחרת
זה משתפר עם הזמן
אתה צריך לתרגל ריצות, לרוץ ריצה מתגברת, ריצה מהירה ואז ישר ריצה ממש איטית