8 תשובות
לא הבנתי מה זה אומר נפלת?
אח הכל טוב זה דבר טבעי
שואל השאלה:
וזה גם בכלל לא היה כיף, זה היה חרא הרגשתי חרא תוך שניה רק תאווה מטופשת שנפלתי ליצר אחרי תקופה שלא אין לי כוחות באמת
אנונימי
אהה , יצר הרע אתה פשוט צריך לנסות להתנגד זה קשה כי יצר הרע יש בכל מקום אולי ה' מנסה לראות מה תעשה תמיד תזכור שהכל לטובה גם אם לא נראה
תשתף את הרב שלך ברגשות שלך
הוא יבין אותך ויתן לך כלים, חשוב שתבין שזה חטא אבל הדבר לא נורא כל כך כמו שאתה חושב
מיניות היא דבר חשוב ביהדות וכל רב יגיד לך את זה
זה נכון שנפלת אבל הדברים הטובים שאתה עושה לא הולכים לפח. הם נשארים ואין שום דבר שימחוק אותם. ולחשוב שאתה לא שווה כלום כי נפלת רק יגרום לך ליפול עוד.
לא הרסת, תקום מחדש ותתמודד שוב. בסוף תנצח
אנונימי
אח יקר התורה שלמדת ממש לא הלכה לפך כי היא תמיד נשארת אצלך וכל הכבוד לך על הלימוד תורה!
נפלת... וזה קורה כי אנחנו בני אדם אנחנו לא מלאכים... שלמה המלך עליו השלום אמר "כִּי שֶׁבַע יִפּוֹל צַדִּיק וָקָם וּרְשָׁעִים יִכָּשְׁלוּ בְרָעָה" - הכי חשוב זה לא להתייאש אח יקר כי זה מה שהיצר הרע רוצה - אנחנו נחשוב שאנחנו רשעים בלי תקנה ואם נחשוב את זה - אנחנו באמת נהפוך לכאלה
תתגבר על היצר הרע הזה תראה לו שלמרות שהוא ניצח אותך במערכה אחת - אתה תנצח אותו כל יום אחר ולא תיפול לשטויות שלו

בהצלחה אח יקר ❤