7 תשובות
איזה כדורים אם אני יכול לשאול? בנוגע לריקנות, הייתי אומר שגם אני, אבל לפעמים חייב לשנות משהו, דברים לא משתנים אם שום דבר לא משתנה את מבינה?
אנונימי
שואל השאלה:
פריזמה
פריזמה
אנונימית
בכללי אני גם אובחנתי, ואמרו שאני אקח גם כדור אבל בסוף הגענו להסדר שאני לא לוקח, כמה זמן את כבר לוקחת אותם אם אני יורש לשאול?
אנונימי
שואל השאלה:
איזה שבועיים
איזה שבועיים
אנונימית
בדרך כלל לוקח לזה יותר זמן להשפיע, בנתייפ ככה או ככה תנסי לשנות כמה דברים לטובה, דברים שיעשו לך טוב, תשתמשי בזמן שלל לדברים שבאמת יעזרו לך
אנונימי
אוי ואבוי פריזמה זה כדור נוראיי זה עושה הזיות! אבל לא נראלי לכל אחד... אבל מן הסתם שתהיה בריקנות זה דיכאון...אני גם חווה את זה אבל צריך לדעת איך לעבור את זה
יקרה,
שומע מדברייך כמה את מתוסכלת, למרות מאמצייך הרבים את עדיין מרגישה ריקנות, מדמיין לעצמי שתחושה זו מייאשת והאפשרות שהיא תמידית מפחידה. משער שנדרשו כוחות רבים כדי ללכת לטיפול ובנוסף ולכתוב ולשתף פוסט זה, נשמע שזה לא פשוט ואולי מראה על תושייה ואפילו תקווה שתחושת הריקנות תחלוף ותרגישי מלאה.
יכול להיות שלפעמים התחושות שלנו כל כך אינטנסיביות שאנחנו מוצפים ולא יכולים לדמיין דבר אחר, כשהכל מתחיל להירגע אנחנו מוצאים עוד תחושות
אם תרצי בכך, אני מזמין אותך לשיחה אנונימית בצא'ט שלנו באתר או בוואטסאפ
המספר הוא 055-9571399
תודה,
מתנדב סה"ר
שומע מדברייך כמה את מתוסכלת, למרות מאמצייך הרבים את עדיין מרגישה ריקנות, מדמיין לעצמי שתחושה זו מייאשת והאפשרות שהיא תמידית מפחידה. משער שנדרשו כוחות רבים כדי ללכת לטיפול ובנוסף ולכתוב ולשתף פוסט זה, נשמע שזה לא פשוט ואולי מראה על תושייה ואפילו תקווה שתחושת הריקנות תחלוף ותרגישי מלאה.
יכול להיות שלפעמים התחושות שלנו כל כך אינטנסיביות שאנחנו מוצפים ולא יכולים לדמיין דבר אחר, כשהכל מתחיל להירגע אנחנו מוצאים עוד תחושות
אם תרצי בכך, אני מזמין אותך לשיחה אנונימית בצא'ט שלנו באתר או בוואטסאפ
המספר הוא 055-9571399
תודה,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: