9 תשובות
זה לא מוזר. זאת אבולוציה
לא
לא
לא היינו קופים אף פעם. זאת הבנה שגויה של האבולוציה
לנו ולקופים יש אב קדמון משותף, זה לא שהקופים הפכו להיות בני אדם עם הזמן.
אחרת לא היו יותר קופים.
אנחנו והקופים שני ענפים שיוצאים מאותו גזע.
לנו ולקופים יש אב קדמון משותף, זה לא שהקופים הפכו להיות בני אדם עם הזמן.
אחרת לא היו יותר קופים.
אנחנו והקופים שני ענפים שיוצאים מאותו גזע.
אנונימית
זה לא מוזר היינו...
לא, אבל אבולוציה לא אומרת שהיינו קופים. אבולוציה אומרת שיש לנו אב קדמון משותף
מי זה אנחנו?
^^^^בול!!
האמת שהיינו כל מיני סוגים של הומואים.
הומו-הביליס, הומו-ארקטוס, הומו-היידלברגנסיס, הומו-פלורנסיינסיס וניאנדרטלים. כן כן, המדענים הרסו את הרצף.
ולבסוף, בני האדם של היום נקראים הומו-ספיאנס.
האמת שהיינו כל מיני סוגים של הומואים.
הומו-הביליס, הומו-ארקטוס, הומו-היידלברגנסיס, הומו-פלורנסיינסיס וניאנדרטלים. כן כן, המדענים הרסו את הרצף.
ולבסוף, בני האדם של היום נקראים הומו-ספיאנס.
שם שנון
לא סוגים של הומואים, אלא סוגים של הומינידים.
לא סוגים של הומואים, אלא סוגים של הומינידים.
באותו הנושא: