10 תשובות
ברור שלגיטימי אם את מרגישה צורך
אם אתם בקשר זוגי מלכתחילה לגיטימי לבקש ומלכתחילה היה לגיטימי שהם לא היו בקשר
לא, כי אם אתם ביחד חצי שנה ועד עכשיו זה לא הפריע לך אז למה ?
שואל השאלה:
זה הפריע אבל פחדתי לבקש
אנונימית
אתם בקשר זוגי אין סיבה שאקס יהיה חלק פשוט להגיד שזה לא מרגיש לך בנוח ולא מתאים
את לא צריכה להרגיש ממנו פחד, הוא בן זוג שלך את צריכה להרגיש איתו בנוח
לפי דעתי תגידי אבל בכללי את לא צריכה לפחד ממנו אם משהו מפריע לך בקשר את צריכה להגיד!
למה הם בקשר מלכתחילה אם אפשר לשאול? הוא לא אמור להיכנס לזוגיות אם הוא עוד תקוע עליה.
אנונימית
הרגשות שלך יותר חשובים מהרגשות של האקסית שלו, אם הוא מכבד אותך הוא לא יעשה משהו שיפריע לך במידה הזאת - ואם זה מאוד מפריע לו לנתק איתה קשר מכבוד אלייך, כנראה שיש שם משהו אחר.
דברי איתו על זה, אני מסכימה איתך