9 תשובות
את ממש לא יוצאת כלבה והכל בסדר
תדאגי לעצמך ותעשי מה שטוב לך
אל תשכחי שאת אדון לעצמך ולא יקרה כלום אם תתפסי מרחק קצת, אני מבינה אותך לגמרי!
שואל השאלה:
כן אבל אם היא כן תרשם בכל זאת? אני אדפק ואז אני פשןט אשנא את עצמי לאורך כל הטיול הזה וואי
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אם היא לא תבוא לטיול הזה אין לי איך להתחמק ממנה היא תבוא בטיול הבא פשוט
אנונימית
אז שתרשם
אחותי תתפסי מרחק הכל בסדר את לא צריכה להסביר את עצמך
אין סיבה שתתקעי את עצמך בסביבה שלא נעים לך להיות בה
וואי אני מזה מבינה אותך אני פשוט מזדהה ממש תגידי לה שנרשמת אל תשקרי לה ופשוט תחפשי תכנית אחרת שהיא לא תיהיה שם לדעתי
שואל השאלה:
אין מצב שאני עוזבת את הדבר הזה בגללה.
אני מתכוונת להמשיך ברבאק. ושכולם יקפצו לי.
פשוט ממש יבאס אותי אם נעשה הכל ביחד, ואני ממש לא רוצה לפגוע בה בגלל מה שאני מרגישה, כי היא לא תבין
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ זהו שהיא חברה ממש טובה שלי אין לי אופציה לתפוס מרחק
אנונימית
כמו שאמרתי את אדון לעצמך
אתן לא מחוברות בחבל טבור והכל בסדר אם תהיו בנפרד
אחותי שימי פס ותעשי מה שאת רוצה ותכירי אנשים חדשים
תהני בטיולל
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית