4 תשובות
לא בכלל לא
אותי אישית שמו בטעות ב3 יחידות והשאירו אותי שם אבל עשיתי בגרויות של 4 יחידות
796
לא האמת שזה לא קשה בכלל
פשוט תצטרכי לעבור את המבחן
לא קשה, אם את תעברי את המבחן של 4 ויראו שאת מתאימה את תוכלי לעבור
לא ממש.
אני עברתי בין כיתה י ליא מ3-4 ל4 יח''ל.
החומר הלימודי סבבה בשבילי.
מה שכן ב4 יח''ל לא משתמשים במילונית במבחנים ובגרות וזה באסה, לא כיף