7 תשובות
שואל השאלה:
אולי כי אתה בן זה יותר סביר שישימו אותך בהתאמה כזו אבל אני בת
אולי כי אתה בן זה יותר סביר שישימו אותך בהתאמה כזו אבל אני בת
אנונימית
^יכול להיות לא יודע
אני יודע ששמים התאמה גבוהה לכל הבנים עם הפרופיל המתאים בערך
לא יודע לגבי בנות
אני יודע ששמים התאמה גבוהה לכל הבנים עם הפרופיל המתאים בערך
לא יודע לגבי בנות
יש קשר, אבל הם שמים כמעט את כל מי שבפרופיל גבוה עם התאמה גבוהה
שמים את כולם בערך בהתאמה גבוהה כל עוד הפרופיל שלהם מתאים
אני אמרתי שאני לא רוצה קרבי ושמו אותי בהתאמה גבוהה
אני אמרתי שאני לא רוצה קרבי ושמו אותי בהתאמה גבוהה
אם הבנתי נכון את השאלה
ברור שיש, אמרת שאין לך בעיה לעשות משהו אז הם המליצו עליך לעשות אותו
כל עוד יש לך את הנתונים המתאימים אז אוטומטית ישימו אותך בהתאמה גבוהה, אבל את לא חייבת ללכת
באותו הנושא: