4 תשובות
ללכת ולהנות, זאת חוויה
לדעתי תלכי
יותר כיף בריכות, ים וקניות מאשר לשבת בבית לבד
לכי. מילא תישארי במלון
שואל השאלה:
הקטע הוא גם שחברה של אחותי באה ... פחות להתנהג כמוני חחח