3 תשובות
הכי טוב שתלך למישהו שיעזור לך עם זה
זו לא בושה לבקש עזרה בכלל להפך
זו לא בושה לבקש עזרה בכלל להפך
אם אתה מרגיש שאתה רוצה בשינוי זה כבר התחלה טובה, עכשיו תנסה לגשת למישהו חיצוני ממך שאתה יודע שיוכל לעזור לך אבל הכי חשוב שזה יבוא ממך ויהיה חשוב לך ואם יש אז אדם קרוב שיהיה איתך בתהליך אם לא גם מטפל זה טוב
אנונימית
אתה חזק אתה יותר מזה תחשוב כמה החיים יהיו כיפיים יותר בלי להיות מכור למשהו
באותו הנושא: