6 תשובות
יש לך זמן לגבוה
ומקסימום תהיה אדם נמוך
אתה תשרוד מבטיחה
שואל השאלה:
אין לי זמן לגבוה הלוחות שלי כמעט סגורים בדקתי כבר
אנונימי
תלמד לאהוב את עצמך, בעיניי זה גובה טוב ואני אעדיף מישהו שיהיה בגובה שלי מאשר ראש מעליי (גבוהים מפחידים אותי)
אני 16 ו65 וואללה לאדע אף פעם לא בריינו אותי על זה זה באמת מפתיע אותי מהשתה אומר. אבל 160 זה באמת לא בטווח האבנורמלי, זה נחשב נמוך אבל גם בתור גבר בן 30 אף אחד לא יסתכל עליך מוזר על זה. זה ממש גובה נורמלי. לא איזה 142 או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
16
אנונימי
בן כמה אתה