13 תשובות
בעיקרון בשתי העבודות שהייתי בהם שילמו לי 16 שח למשמרת
מחיר לאוטובוס
המעסיק צריך לכלול במשכורת נסיעה הלוך חזור לא על החופשי חודשי
תלוי מקום, אצלי משלמים לפי חופשי חודשי
לי משלמים פשוט 17.5 ש"ח לכל משמרת או 315 לחודש הנמוך ביניהם
(העבודה מול הבית שלי ואני לא נוסעת לשום מקום חחח זה סתם כמו תוספת לשכר)
שואל השאלה:
זה הגיוני שהוא משלם לי 5 ליום? הוא אומר שזה תעריף חופשי חודשי אבל אני משלמת 14 לכל כיוון
אנונימית
לא^
קודם נסיעה זה 8, דבר שני גם בדרך כלל שואלים אם את נוסעת אוטובוס רכבת אוטו, ואז צריך לשלם הלוך חזור
לא
תכנסי לכל זכות כתוב שם 17.5 ליום עבודה או 315 לחודש הנמוך מביניהם
שזה בדיוק מה שמשלמים לי גם.
הוא חייב ללכת לפי זה, זה החוק
גם אם היית עובדת 30 ימים בחודש ומשלמים לך 5 ש"ח למשמרת זה יוצא 150 לחודש שזה אפילו לא קרוב למה שצריך לפי החוק.. אמורים לשלם לך 315 ל18 ימי עבודה ומעלה
שואל השאלה:
עבדתי 14 ימים בינואר
אנונימית
^ עזבו את הימים שאת עובדת ואם זה מעל או פחות 18 , אני עבדתי 4 פעמים בחודש באיזה עבודה פעם, ושילמו לי על כל נסיעה הלוך חזור, זה החובה של מעסיק
אז היו צריכים לשלם לך 245
שואל השאלה:
יש לכן מקור לזה שאני יכולה להראות לו? כי מצאתי רק שהמקסימום זה 22.60 אבל לא מה המינימום
אנונימית