11 תשובות
לא, תתעלמי
לא
שואל השאלה:
זה לא מפריע לכן?
זה לא מפריע לכן?
אנונימית
לא
שואל השאלה:
אני שואלת בעיקר בנות על זה מפריע להן
אני שואלת בעיקר בנות על זה מפריע להן
אנונימית
הגיוני להגיד שכן, אבל לא הייתי ממליץ להגיד
שואל השאלה:
למה לא להגיד?
למה לא להגיד?
אנונימית
שמעי זה לא משהו שאת רואה קבוע זה לא תופעה פשוט תתעלמי
למה זה מציק לך?
אלוהים די לשאול את זה כל שבועיים
באותו הנושא: