17 תשובות
מבטא לא אבל סלנג כן
הו כן בהחלט, סגנון דיבור
אצל בנות זה קצת מאנפף כזה
ובנים כזה מדברים קצת כמו גייז אבל הם סטרייטים

דיסקליימר- אין באמור להכליל את כלל תושבי תל אביב באשר הם, ואין בנאמר שום כוונה להזיק או לפגוע.
שואל השאלה:
אני תל אביבית ובצבא אומרים לי שיש לי מבטא של תל אביב
מה רוצים מהחיים שלי
אנונימית
יש סגנון דיבור
קשה להסביר
זה סגנון דיבור אחר שישר קולטים שהוא תל אביבי
שואל השאלה:
מה זה אומר תסבירו!!
אנונימית
בואי נגיד שאם את שומעת גבר קורא למישהי "יאחתי" בקול נשי כזה אז תדעי שהוא תל אביבי
שואל השאלה:
זה אומר שהוא גיי זה לא אומר שהוא תל אביבי
לא על זה אני מדברת
אני מדברת על ממש הגייה שונה של מילים והטעמה שונה
זה קיים?
אנונימית
כמו שאמרנו לך, אין באמת מבטא זה לא מדינה אחרת..
זה סגנון דיבור שונה.
כן
יש הבדל בטון לא יודעת להסביר
נו פשוט שומעים על מישהו אם הוא תל אביבי
אמ לא
שואל השאלה:
בעיקרון זה לגמרי קיים במדינות אחרות שבערים שונות יש מבטא שונה (נגיד יש מבטא מיוחד של פריז בצרפת, או מבטא של אוקספורד באנגליה) פשוט ישראל קטנה מידי
אנונימית
לא
הומואים כאלה כמו שאמרו יש בדרום בצפון אז זה לא קשור תל אביבי פשוט בתל אביב יש פחות תרבות של ערסים אז אולי בקטע הזה דיבור שונה
אנונימית
^ מה הקשר לערסים, כל המדינה ערסים חוץ מתל אביב?
כן יש סגנון דיבור שונה וטון דיבור שונה, לא יודעת להגיד אם יש ממש הבדל בדרך היגוי של מילים
אבל יש משהו
לא כמו שלא כולם בתל אביב הומואים אז בגלל זה מטומטם באותה מידה להגיד דבר כזה
אנונימית
^ מי אמר שכולם הומואים מה
איפה כתבתי את זה
כן זה צורת דיבור כזאת שונה הוויברציות שונות
התחברות ל