13 תשובות
כמה שיותר נמוך יותר טוב
אני דווקא לרוב מעדיף את הגרביים שלי בגובה קצר יותר אז 1.46 זה ל אכזה רע ונראה לי גם רוב הגרביים יסכומי איתי
מן הסתם שאת לא יכולה לדבר עם אנשים בגובה העיינים אבל זה מה יש וזה לא בהכרח משהו רע שתדעי לך לא חושב שממש יפסלו אותך על זה
בסופו של דבר גובה זה לא הכל ואת תמצאי מישהו שיאהב אותך גם עם הגובה שלך
שואל השאלה:
הגבר היחיד שרציתי פסל אותי על זה.
הגבר היחיד שרציתי פסל אותי על זה.
אנונימית
אז כנראה הוא לא בשבילך מגיע לך יותר טוב
אם אני אנבח על הכלב מספיק טוב, הוא יבין אותי?
הכל בסדר הגובה שלך לא ימנע מאף אחד להמשך אלייך
להפך לדעתי כמה שיותר נמוכה יותר טוב
להפך לדעתי כמה שיותר נמוכה יותר טוב
אז הגבר הזה הוא לא שלך וזה לא אומר כלום בטוח שאת תמצאי את האחד שלך יום אחד
הגבר היחיד שרצית פסל אותך, את מבססת את כל הטענה שלך על זה שגבר אחד פסל אותך אז אף אחד לא ירצה לצאת איתך. זה לא שונה מנשים שיצאו עם זבל של בן אדם ומאז כל האישיות שלהן זה שנאת גברים
וואי מבינה אותך אני 49 ומזה לא נעים לי כי הרוב 70+ ואם גבר אוהב אותך הוא יאהב לא משנה מה חבר שלי 90
גובה אצל אשה זה לא קריטריון חשוב
אנונימי
היי אני 1.47 ואני סופר מבינה אותך.
עברתי דרך לא קלה עם הגובה שלי והיום אני מבינה שהוא מייחד אותי.
אני חושבת שאת צריכה לנסות להסתכל על זה מזווית שונה אפשר לראות בזה משהו יפה ומיוחד.
ממליצה לך לשלוח הודעה ל"בואו נשיר שיר"
היא ממש עזרה לי וגרמה לי להרגיש ממש טוב עם הגובה שלי
עברתי דרך לא קלה עם הגובה שלי והיום אני מבינה שהוא מייחד אותי.
אני חושבת שאת צריכה לנסות להסתכל על זה מזווית שונה אפשר לראות בזה משהו יפה ומיוחד.
ממליצה לך לשלוח הודעה ל"בואו נשיר שיר"
היא ממש עזרה לי וגרמה לי להרגיש ממש טוב עם הגובה שלי
באותו הנושא: