13 תשובות
זה דיי גבוהה, אבל הכל טוב זה לא יותר מידי
הלוואי עליי
הכי יפה גובה כזה תהי שלמה איתוו
זה יפה להיות גבוהה ובסוף כולם יתפסו גובה ואת תפסיקי לגבוה מתישהו
יפה לך אני בת 17 עוד חודש ואני 1.47. הלוואי עליי
אנונימית
אני לגמור מבינה אותך.. את עדיין קטנה אז כל מי שסביבך יותר נמוך ועוד לא גבהה במיוחד הבנים. אל תדאגי גם הם יגבהו עוד כמה שנים.
וגובה לאישה זה דבר מהמם!! תלכי זקופה ובביטחון
מה יש לך זה גבוה טוב לבחורה וגם לא כזה נמוך
אנונימי
לדעתי אבל 1.70+ זה כבר לא כזה יפה זה גבוה מידי אבל כל גבר והטעם שלו
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא באמת יכולה לעשות משהו עם זה גובה אי אפשר לשנות..
אנונימית
אח יקר היא רק בת 12!! והיא לא שאלה אותך מה דעתך על הגובה שלה ואיך אתה מעדיף את הנשים שלך
אנונימית
בסדר הכל טוב אני פשוט 1.73 עם נעליים 1.75 אבל 1.70 זה על הגבול 1.65 סבבה לגמרי מבחינתי יש יותר גבוהים שיעדיפו כנראה יותר גבוהות כל אחד והעדפות שלו מבינה
אנונימי
אחשלי אמרתי רק את דעתי ואמרתי שכל אחד והדעה שלו גבר
אנונימי
אוקיי. מהמם מושלם ונדיר שמחה בשבילך שזה הטעם שלך ומקווה שתפגוש את האחת הנכונה
אני לא חושבת שזה מתאים שאתה כותב את זה לילדה בת 12 כשהשאלה אפילו לא הייתה קשורה לאיזה גובה גברים מעדיפים. גם עכשיו, אף אחד לא שאל מה הגובה שלך והעדפות שלך.
אני מבינה שזה לא בכוונה רעה, אני רק אומרת שזה לא קשור וזה יכול להוביל לחוסר ביטחון אצל ילדה בת 12
אנונימית
שומעת באיזה שלב את תפסיקי לגבוה והשאר יגבהו גם
בכיתה ז היו לי חברות שהיו בגובה של מגדל אייפל עכשיו אנחנו יב והן בגובה של כל הבנות