4 תשובות
להיות רגועה!!! הכי חשוב לשדר רוגע ולהיות מרוכזת
בטסט היחיד שלקחתי איתי למכונית ספרי תהילים עברתי
ממליצה
ממליצה
ממליצה לקרוא תפילה לפני הטסט, זה מה שעזר לי ואז הטסט עבר לי ממש חלק ועברתי
ואני לא דתייה, זה פשוט ממש הרגיע
בהצלחה!
ואני לא דתייה, זה פשוט ממש הרגיע
בהצלחה!
קישורים מצורפים:
איך היה??
אם עברת את מושלמת וכל הכבוד
אם לא אז בטח למדת הרבה ובהבא תצליחי
זה מבאס רצח כל הסיפור אבל הוא בסוף נגמר ולכולם יש רישיון טסט ראשון שני או טסט עשירי כולם עוברים
אם עברת את מושלמת וכל הכבוד
אם לא אז בטח למדת הרבה ובהבא תצליחי
זה מבאס רצח כל הסיפור אבל הוא בסוף נגמר ולכולם יש רישיון טסט ראשון שני או טסט עשירי כולם עוברים
באותו הנושא: