4 תשובות
שואל השאלה:
אח שלי התאום אמר שהוא יעזור לי אבל הוא בחיים לא מבין אותי אז אני לא סומך עליו
וגם בחופש הזה יש מחנ"ק של הצופים שאלה שהם קצת יותר חברים שלי יוצאים אליו אבל אחרי יש איזה משלחת בחו"ל שהגדוד שלי יוצא אבל לא כולם וחברים שלי לא
קיצר מה אתם הייתם עושים במצב שלי ?
ממש בא לי לדעת איך אתם ממליצים לי להמשיך
באמת אני רוצה ממש להשתנות ולא מצליח .
ומול אחרים אני שונה ממה שאני כאן ואף אחד לא רואה באמת מי אני כי אני קצת סגור
אח שלי התאום אמר שהוא יעזור לי אבל הוא בחיים לא מבין אותי אז אני לא סומך עליו
וגם בחופש הזה יש מחנ"ק של הצופים שאלה שהם קצת יותר חברים שלי יוצאים אליו אבל אחרי יש איזה משלחת בחו"ל שהגדוד שלי יוצא אבל לא כולם וחברים שלי לא
קיצר מה אתם הייתם עושים במצב שלי ?
ממש בא לי לדעת איך אתם ממליצים לי להמשיך
באמת אני רוצה ממש להשתנות ולא מצליח .
ומול אחרים אני שונה ממה שאני כאן ואף אחד לא רואה באמת מי אני כי אני קצת סגור
אנונימי
לפי דעתי תלך למקומות שבהם אפשר להכיר חברים.
אתה בן 14 אז מועדונים וכזה זה לא אופציה אבל אתה יכול ללכת לשחק כדורסל בשכונה אפילו אם כאלו שאתה לא מכיר ודרך זה תכירו,או שתדבר עם ילדים מהכיתה המגבילה
וזה שיש לך הרבה חברות בנות זה לא אור עלייך כלום!
גם לי יש הרבה בנים סביבי וזה לא הופך אותי לאיזה גברית או משהו
לסיכום:תנסה להיפתח,להכיר,אל תתביש ממה שיחשבו עלייך,תעשה אתה תצעד
אתה בן 14 אז מועדונים וכזה זה לא אופציה אבל אתה יכול ללכת לשחק כדורסל בשכונה אפילו אם כאלו שאתה לא מכיר ודרך זה תכירו,או שתדבר עם ילדים מהכיתה המגבילה
וזה שיש לך הרבה חברות בנות זה לא אור עלייך כלום!
גם לי יש הרבה בנים סביבי וזה לא הופך אותי לאיזה גברית או משהו
לסיכום:תנסה להיפתח,להכיר,אל תתביש ממה שיחשבו עלייך,תעשה אתה תצעד
שואל השאלה:
^ אני לא אוהב ספורט חחח
^ אני לא אוהב ספורט חחח
אנונימי
זה היה דוגמא
באותו הנושא: